Lingeri er jo egentlig et fransk ord, og det dækker over en ganske stor del af det undertøj, som kvinder køber og bærer. Undtaget er selvfølgelig de heluldne underpermissioner, sex-blokkere fra Bilka og andet godtkøbskram, der er og må forblive i kategorien “underbowser og yverseler” for altid. Med disse uhyrligheder sat pænt til siden, kan vi koncentrere os om mere vigtige ting: Hvilke lingeri-mærker er de bedste? Her tyr vi til den førende lingeributik i Danmark – House of Lingerie – for svar.
Nummer 1: Andres Sarda
Spansk temperament pakket ind i den uforlignelige kvalitet fra Van de Velde – kombineret med en kompromisløs tilgang til materialer og syning: Andres Sarda lingeri! Lad os med det samme slå fast, at Andres Sarda ikke er til det lille budget. Det er dyrt – så er det sagt. Selvom House of Lingerie faktisk har det billigste udvalg af Andres Sarda, skal du altså stadig op med læderet.
Den bodystocking, der er vist billede af til dette indlæg, koster 1.579 kroner. Det er jo en sjat, uanset hvordan vi ser på det. Til gengæld får du så en body, der ikke findes magen til. Og den ser lige så lækker ud om et par år, som den gør nu. Sådan er det jo, når man køber kvalitet, ikke? Og mærket er elsket af de piger, der ser godt ud i lingeri professionelt: https://www.copenhagen-escort.dk/
Faktisk er der generelt en vis sammenhæng mellem det at være lækker for en kvinde og så lingeri. Se blot her.
Nummer 2: PrimaDonna
PrimaDonna er kendt af alle piger, der har en barm større end bette – og med god grund. Mange siger, at PrimaDonna er de eneste, der tager det med BH cup-størrelser alvorligt. Eller lad os sige på det jysk: Det er PrimaDonna, der laver lingeri til piger og kvinder i skandinavisk størrelse. Og det betyder: Piger med rigtige hofter og tilpas størrelse sekundære kvindelige kønskarakterer.
Faktisk er det også Van de Velde, der står bag her – ligesom med Andres Sarda. Det borger for udsøgt kvalitet, holdbarhed og en sensuelt smuk – og nogle gange småuartig – stil.
Nummer 3: Marie Jo
Man tror det er løgn, men faktisk er det også i tilfældet med Marie Jo faktisk Van de Velde, der er firmaet bag det elskede og ekstremt populære lingeri – og i øvrigt også badetøj m.m. Marie Jo er mere populært blandt den yngre generation end for eksempel PrimaDonna, hvilket sikkert skyldes, at det er en smule billigere og faktisk også fint til piger, der endnu ikke har udviklet deres endelige kropsform og – især – større bryster.
Uanset hvad: Det er en branche med hård konkurrence, og der er mange om buddet, når danske kvinder skal ekviperes med lingeri. Netbutikkerne kæmper hårdt om kundernes opmærksomhed og gunst, og det sker i en kombination af priser, sociale medier og den altid vigtige optimering til Google – SEO.